30 desember

Nemen hej
ja jag har inte skrivit på några dar men nu blire lite skriv
i tisdags så var jag med Linda och Elise.
vi gick på stan, jag köpte lite saker till min lilla syster på födelsedagen. och sånt.
blev inte så så mycket men ska åka till kalmar snart :D
aja sen när man kom hem så bestämde vi oss att spela och ta kort.
Hada as kul !!!
en underbar dag :D
aa LITE av bilder som vi fotade.
aja men i onsdags så tänkte jag ta med min lilla syster ut och åka skriskor.
så vi tog bussen och åkte iväg till Arena.
vi hade det jätte mysit.
sen resten av dagen tog jag det lugnt.
tittade lite på film och hade det skönt.
sen igår så fick vi gäster
några som nys fått barn och vi hade det trevligt
hände inte så mycket .
och idag har jag bara städat
för ska få lite gäster imon på nyår.
Så måste vara fint.
ska städa lite imon också.
ja ha en as god ny år och ha det bra
puss !!!!!
Allmänt | |
Upp