26 december

hej
ja jag tänkte berätta va som har hänt
haha ja det var lite långe sen jag skrev men har inte haft tid
ni vet jul ?!!
aja jag börjar den 24 dec.
Då så fick man öppna en eller två julklappar.
och då fick man en jätte fin ring !!!
och lite pengar !
tackartackar.
sen så åkte vi till mormor kl 12.30 och där gjorde vi det vi brukar göra.
som att börja med en god julmat.
sen blev det att sätta sig vid tv och titta på Kalle Anka.
Efter det så kom tomten.
fast i år fick det bli tomtemor som kom, ( Maja ) min lillasyster.
då fick man  mycket som man ville.
som smycken och tex kamera väska :D.
mycket fina saker i alla fall.
Orkar inte rabbla upp va jag har fått.
Sen så spelade vi ett spel .
vi köpte 2 julklappar var till hela släkten, blev typ 10 paket var till våra 3 släkten.
så vi slog en tärning var och sen så den som fick en två lika fick ta ett paket som vi hade lagt upp på bordet.
först fick man ingen, sen 2. sen när alla paketen var slut så fick vi på tid slå en tärning och sen om man fick en 2 lika så fick man ta ett paket av varandra.
och till sist hade jag såklart 5.
mest av alla :)
ja sen åkte man hem och sov.
Sen morgonen där på så åkte man till mormor och åt upp den sista maten som var kvar.
inte mycket mer.
sen idag har man hälsat på mina kusiner som var as länge sen vi sågs .
gjorde inte så mycket.
vi grillade och hade det lite strul med att röken sved i ögonen annars var det bra.
vi tittade på film och sånt också.
Imon blire inte något specielt.
ska vara hemma.
och om jag bestämmer mig för att göra något så gör jag det :D
ja idag fick det bli en lång text hoppas ni läser och sprider :D
kram och puss!
god jul och gott nytt år !<3
aa vet inte den snyggaste men en bild :D
ska bara säga ÄLSKAR DIG !!!
Allmänt | |
Upp